Wednesday, July 22, 2009

Халзан толгой

Энэ жилжингээ Оюу толгой, Таван толгой гэж улс төржиж байнаа... Сүүлдээ тэсэлгүй би ч бас халзан толгойтой болчихлоо гэж... Сайхан юмаа... Толгой жигтэйхэн хөнгөрөөд. Багадаа ч даахиа авахуулж үзээгүйг хэлэх үү цоо шинэ мэдрэмжүүд анх үсээ хусуулсан мөчөөс авахуулаад одоо эдүүгээ 6 дахь хоногтоо үргэлжлүүлэн төрөөстэй... Цаашид ч өдөр бүр шинэ мэдрэмж төрнө гэж итгэлтэй байна. Би жирэмсэн болмогцоо л үсээ хусуулнаа гэдэг байлаа...
За тэгээд үзээгүй юмаа үзээд сайхан байнаа. Өөрөө шинээр төрчих шиг л боллоо. Зарим нэг найз нөхөд, танилууд маань л тэр сайхан шаргал урт үсийг гээд л харамсах юм би угтаа бол ер харамсахгүй байнаа. Ургаад л болчихно шүү дээ. Тэгээд ч урт үстэй ухаан богинотой гэдэг байтал би одоо хачин ухаантай царайтай боллоо гэж. Бас хуянгүй болоод үсээ яаж янзлах уу индүүдэх үү боох уу сүлжих үү гэх толгойны өвчингүй амар байнаа. Одоо энэ Оюу толгойн гэрээ нэг цэгцэрчихвэл бүр олон хүн толгойны өвчингүй болоод зогсохгүй бөөнө бөөнө ажлын байртай болох гээд л байх юм тэ.
Бас ч зүгээр үгүй найз Sir Dorjko-г үсээ хусуулахад бас хүргэсэн. Шууд нөлөөлөөд л... Нээрээ үсээ хусуулаад гарсан чинь салют буудаад л бөөнө баяраа. Sir Dorjko ч ажил дээрээ од болсон гэсэн. Хүмүүс бүр халзан толгойг нь мялаасан гэнэ лээ... Харин манай оффисоор одоо дүүрэн халзан толгойтонгууд эр эм, хөгшин залуу, угаасаа халзарсан, хусуулаад халзан болсон гээд л ... Тиймээс нэгээр нэмэгдлээ гээд намайг нээх тоосонгүй... Ядаж байхад гадны байгууллагаа тэгээд хүмүүс биднийг хараад бүгд л эр эм, хөгшин залуугүй гадныхантай явж байгаад л Хөх Монголыхонд баригдаж гэж бодохоор байх... Сонин хүргэгч ах өнөөдөр намайг хараад лав цочсон ... Намар болтол би ч олон хүмүүсийг цочоох нь дээ... Хөгжилтэй байх юм даа. Амьдрал үргэлж сайхнаараа алтан нараа....


No comments: