Wednesday, July 1, 2009

Чиний нүдэнд ...

Чиний нүдэнд би живье - Болох уу?
Чинийхээ нүдэнд живнэ гэдэг - аз жаргал!
Чам дээр очиж мэндлье - Сайн уу?
Чамд би маш их хайртай - Бэрх үү?

Бэрх биш ээ, харин маш хэцүү
Хайрлана гэдэг хамгаас хэцүү - Итгэж байна уу?
Oгцом эрэгт би дөхөж очоод
Нисээд унавал - Чи барьж амжих уу?

Гэнэт би өөр тийш явбал - Чи над руу бичих үү?
Чамгүйгээр байхад надад хэцүү!
Чамтай хатм байхыг ыи хүснэ - Дуулав уу?
Ганцхан хором, сар бус бүүр удаанаар

Маш удаанаар, бүхий л амьдралаараа - Ойлгож байна уу?
Тэгвэл үргэлж хамтдаа юу - Хүсэж байна уу?
Чиний хариултаас эмээх юм - Мэдэж байна уу?
Чи наддаа хариулаач, гэхдээ зөвхөн нүдээрээ

Чи нүдээрээ хэлэхэд л хангалттай - Хайртай юу?
Хэрвээ тийм бол би чамд амлаж байна
Чи хамгаас аз жаргалтай байх болно
Хэрвээ үгүй бл би чамаас гуйж байна...

Харцаараа намайг бүү зэмлэ, хэрэггүй
Харанхуй ангал руу намайг араасаа бүү тат
Харин намайг хааяахан жоохон санаж байгаарай
Харин би чамайг хайрлаж явъя - Болох уу?

Бoлoхгүй гэсэн ч хамаагүй ... хайрлах болнoo!
Бусад бүхий л саадыг үл харгалзаж...
Хэрвээ чамд хэцүү байвал
Хэзээд чамайг л гээд очих болно!

No comments: